17 Eylül 2010

fikrimin ince osuruğu

geçmişi yazmak çok zevkli sanırım.acayip bir şekilde küfürlerle yazmak istiyorum ama çok zevkli gerçekten.
 mesela küçükken çok kurnazdım,gerçi şuanda çok farklı değilim tabii ama daha içten pazarlıkçıydım.
sevdiğim bi kız vardı,çok hoşlanırdım falan buna bi oyunlar yapardım aklın hayalin şaşar.okulda yeni bi oyun türetmiştim ona üstünlük sağlıycam diye,halbuki dese ki gel sevgili olalım benim diyiceğim tek şey "one ya?" demek olurdu.inana biliyo musun sevgili olmak ne demek bilmiyodum bile,ehe.
 neyse iş eğitimi dersinde "bakın ben ne kadar zekiyim,hepinizden daha yaratıcıyım" diyebilmek için kartonlardan abuk fikirler yaratıp onları gerçekleştirirdim.bunlardan biri de kartondan terlik yapmaktı(?) ama işe yaramıştı bütün sınıf onu yapmış bende iyi not almıştım böylece o kıza "bak yavru ceylanım sana kartondan terlik yaptım ilerde sana kartondan bebek yaparım" demeye getirmiştim.
 öyle bir şey olmaya başlamıştı ki sevgili olmak ne demek bilmeyen ben bi kıza daha asılmaya başlamıştım,artık bana az gelmekteydi sınıfın kızları.biraz gönüllerini alınca "hadii lağğnn ben seni sevmiyomm ki sen asılıyosunn" muhabbetine getirmekte de üstüme yoktu.ne kadar p*çmişim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ne bakıyosun yazıcaksan yaz.