18 Eylül 2010

inkar edemezsin yalancılığını

 bir insan ben yalan söylemedim diyor ise o tam anlamıyla yalandır! kesinlikle yalandır.
 var mı böyle bişey yalan söylememiş,tabii sen  onu sıçtığım boka anlat.hadi bi bok yedin bari karaktersiz olduğunu gösterme.
 neymiş efendim öyleymiş böyleymiş.bi benim götüm pembe sen yanlış gördün demediği kaldı kaltağın.anlamadığım şey ise biri yalan söylüyo cırlıyo ibne ama kendi yapınca " yaa git ona sor valla allam yaa" gibi mal şeyler söylüyo.lan bi git.çocuk musun?.yaptıysan yaptın geçmişte kaldı hala ne için devam ediyosun.karaktesiz it.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ne bakıyosun yazıcaksan yaz.