22 Ekim 2010

döte giren kamyonun kasası kumu dökemez

oha 15 kişiyi seviyorum.çok manyak bir olay lan.herkese sana aşığım evlenelim mi diyip kaçıyorum.çok eğleniyorum allama.Her ne kadar kendimi pandiklemiş gibi olsam da eğlenceli her şey.
 En güzeli de her gün birilerinin farklı bir bakış beklemesi sanırım.sürekli bi "enee salaaa bah ayrılmışlar lağğnn" diyip "ahhh seni bi düzsem" gibi bakış atmasıda çok korkutucu.tamam dönek takliti iyi yapıyorum ama lezbiyenliğin alemi yok.
 aslında şey hisside var hergün lütfen beni öldürme filminde adamın yaşadığı duygu.ölüceğini bile bile yaşamak.çok garip ama güzel.bi bok olamıycaksın yaptığın herşey boşa gidicek ama genede çabalıyosun.ne garip.sanırım bunun adı "keşke" dememek ve dememeye çalışmak.

 Yok anam ben kimseyi sevmiyorum,sadece eğleniyorum.hadi pizza yiyelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ne bakıyosun yazıcaksan yaz.