16 Eylül 2010

sevgilim,aloo,orda mısın?

salak gibi her gün telefon başında saatler geçiriyor idim.malım ya hani salağım sanki telefon bi boka yarıycak.
tamam ayrıldı işte gitti sevmiyo piladam seni diyorum ama yok arkadaş yediremiyorum.lan bütün ilklerim onda tamam ilk defa burnumu o karıştırmadı ama ilk lan o.
millet gelmiş unut anacım o kötü kız kaka o sen daha iyilerine layıksın sen bi tanesin sen en iyisin sen süper kahramansın demekte.SİKTİRİN,madem öyle gel sevişelim.hadi,madem özelim hadi gelsene.
unut-muşmuş,unutmuyorum lan inat değil mi,onun götünden ayrılmıyorum,gücün yeticek mi sanki? hayıırrrr.
çükümü öp çükümü,depresyondayım ben,her derde koşarım ama kendi derdime bi derman bulamadım.
kafama şey takıldı,gerçekten en büyük pişmanlıklar orgazmdan sonra mı başlar?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ne bakıyosun yazıcaksan yaz.